Hi ha dues coses que m'agraden molt de la introducció al llibre "The dawn of everything" de Graeber i Wengrow:
-
Deixen clar que fer història també és fer política. No se n'amaguen i em sembla molt honest.
-
Deixen a clown Steven Pinker al seu lloc, cosa que m'encanta. El més graciós és que a "Enlightenment Now" Pinker defensa la ciència, però després a "The Better Angels" basa les seves conclusions en tot menys ciència sòlida.
Comentaris
Comenta mitjançant Delta Chat