Només 5 línies
La petita conversa quotidiana

Hi ha dues coses que m'agraden molt de la introducció al llibre "The dawn of everything" de Graeber i Wengrow:

  1. Deixen clar que fer història també és fer política. No se n'amaguen i em sembla molt honest.

  2. Deixen a clown Steven Pinker al seu lloc, cosa que m'encanta. El més graciós és que a "Enlightenment Now" Pinker defensa la ciència, però després a "The Better Angels" basa les seves conclusions en tot menys ciència sòlida.

Comentaris

Comenta mitjançant Delta Chat